1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1405285

Sv: Apropå nånting...
El_loco: jag vill inte missunna skogs det här...
Han har verkligen potential hos oss fick vi dock leva med hans lite taskiga nerver. En pressad skogs i egen zon eller som sista gubbe slutade alldeles för ofta med hjärnsläpp... skogs blir bättre med bredd omkring sig men tendenserna finns där nu med så jag tror inte att det här är något som kommer hålla särskillt länge...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Är det någon som har noterat vårt fantastiska schema nu i veckan?

2011-09-27 19:00 Frölunda HC - Timrå IK
2011-09-29 19:00 Timrå IK - Linköpings HC
2011-10-01 18:30 Luleå HF - Timrå IK

Dagens negativa kommentar: "Tar vi poäng i någon av dom här matcherna så har vi tur"

Dagens positiva kommentar: "Tar vi poäng i någon av dom här matcherna så gör vi det bra".

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.