Ja Murley ja. Va fan hade man så brottom och signa honom för!! Rädd att inte kunna få nån annas signatur???? Utnyttja för fan möjlighete att ta hit 2 st riktigt bra transatlanter!!! Robinson och Murley!!!??? Man vill ju bara gråta över skiten!!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ja Murley ja. Va fan hade man så brottom och signa honom för!! Rädd att inte kunna få nån annas signatur???? Utnyttja för fan möjlighete att ta hit 2 st riktigt bra transatlanter!!! Robinson och Murley!!!??? Man vill ju bara gråta över skiten!!!