Johnny Bravo: Det känns ju helt hopplöst att Halonen ska fortsätta vara skadad match efter match när vi behöver honom så jävla mycket. Likaså känns det med Granath. Vad snackar vi om för tidsramar till deras fulla återställande? Gaah, jag pallar inte mer snart....
Johnny Bravo: "– Vi hoppas hitta tillbaka till det spel vi har visat upp tidigare, säger han."
Jaha han menar då vi tog 2 P på 4 matcher, hade målskillnad på 9-15 och gjorde 1PP mål på 4 matcher. Jo det spelet hoppas jag också att vi hittar tillbaka till. Tur att 5:e matchen bara var en dipp -.-
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer