RubinCarter: Var han så jävla dålig i modo egentligen?
Inlägg: 1408073
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
hubbenorlen: totalt kass, bara lycklig att han inte var så dålig hos oss, då såg jag honom som en klasslirare i modo var han läskigt dålig.