liston: De kanske skulle göra det till en vana att ha ett återkommande "krismöte" varje onsdag framöver där man ständigt påminner varandra om vad det är som krävs för att vinna matcher på elitserienivå.
Idag var det i alla fall mycket imponerande och man kan ju knappt förstå att det var samma lag som man såg i sista perioden mot Djurgården och Frölunda som idag. Och äntligen spelar man PP som man ska när det gått troll i det, dvs snabbt bak på back, folk på mål och skott. Sedan kan Arto stoppa upp sina "inte riktiga" PP-mål nånstans där solen aldrig skiner.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Idag var det i alla fall mycket imponerande och man kan ju knappt förstå att det var samma lag som man såg i sista perioden mot Djurgården och Frölunda som idag. Och äntligen spelar man PP som man ska när det gått troll i det, dvs snabbt bak på back, folk på mål och skott. Sedan kan Arto stoppa upp sina "inte riktiga" PP-mål nånstans där solen aldrig skiner.