T T: Jag ger det en kvart så står det "Confirmed - Växjö". Men det vore ju mycket trevligare om vi kunde nypa honom. Om vi nu behöver honom, och har råd. Matt Murley är ju förstebacken, så...
Knylan: Jag tycker nog kanske att vi kan släppa den fisken till Växjö, va? Det som står ang. hans defensiv ger mig kalla kårar: "Klart sämre i sitt defensiva spel". EP brukar ju vara ganska bra på att rosa spelare så när det står så där så inbillar jag mig att han måste vara en kola 2.0...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer