Inlägg: 1409503
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
Olle: Eller mot AIK, så hade det varit ner med 8 mål.
Modo brände ju tom när de fick 2 mot 0 efter Vampolas lilla trick. Men är det inte läge att göra lite chansningar nu för att väcka laget? Kasta om i kedjorna, bänka några stycken som är off för dagen och in med Friberg. Han är ju inte direkt sämre än vissa andra redan från början och dessutom är han helt utvilad. In med han och ge han direktiv att köra järnet i varje byte.
Modo brände ju tom när de fick 2 mot 0 efter Vampolas lilla trick. Men är det inte läge att göra lite chansningar nu för att väcka laget? Kasta om i kedjorna, bänka några stycken som är off för dagen och in med Friberg. Han är ju inte direkt sämre än vissa andra redan från början och dessutom är han helt utvilad. In med han och ge han direktiv att köra järnet i varje byte.
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
Olle: kan bara hålla med, två givna kvalserielag på banan hittills.
Nej det här håller inte mot bättre motstånd, hade det här varit mot HV71 så hade vi legat under med 4 mål just nu.