Finns bara en egentlig chans nu som det känns och det är att Modo blir skitnödiga och bjuder in oss i matchen. Backa hem nu Modo!
Inlägg: 1409543
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
Raggaren Putte: Med två måls övertag efter halva tredje så kan man nog backa hem med gott samvete, va?
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
Kolasvinet målar för HV. Snart ikapp gnagarna nu. Vad är bäst för oss?