Inlägg: 1409612
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
Olle:
Det tragiska är ju att man inte fattar det i ledningen. Och jag tror att inget kan få dom att ändra sig. Verkar hellre så man sitter där med betald arena och bra ekonomi i Allsvenskan i stället. Mission Completed!!!
Det tragiska är ju att man inte fattar det i ledningen. Och jag tror att inget kan få dom att ändra sig. Verkar hellre så man sitter där med betald arena och bra ekonomi i Allsvenskan i stället. Mission Completed!!!
KÖP-KOMPETENT-BACK-NU. Helst igår.
Får vi ett vettigt tillskott på backsidan samtidigt som Halonen ruskar av sig det där jävla ryggskottet och knyter på sig skridskorna så ska jag ge bort allt jag äger om vi ändå hamnar i kvalserien. Om man sitter i ledningen med pengar till en back och inte värvar trots att det finns spelare på marknaden så är det grovt tjänstefel.