spud: Med 'vi' menar jag nog precis alla tänkande människor.
I övrigt önskar jag dig lycka till. Det är alltid kul när ni får ligga lite före i tabellen. Det brukar sällan hålla, men som sagt. Man får sig ett gott skratt åt alla gendefekta skribenter som vågar koppla i modemet då.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I övrigt önskar jag dig lycka till. Det är alltid kul när ni får ligga lite före i tabellen. Det brukar sällan hålla, men som sagt. Man får sig ett gott skratt åt alla gendefekta skribenter som vågar koppla i modemet då.
Hockeyhälsningar, B-B