Bragd-Birger: Grekland. Bagarns skridskoåkning.. ..jag trodde att den däringa Kolan dragit till HV. Robinson Cruse såg ofta ut som han trodde sig vara mol allena i arenan med pöck i egen zon. Nr 71, vem är det? Var så oootroooligt dålig i flera sekvenser, kroppens signalsystem verkade vara ur funktion långa stunder, eller var inte tanken med heller? Elitserien måste vara klasser sämre än för några år sedan. Modo var ju dåliga idag men vi var aldrig nära och flera lag ligger inom 3-4 poäng.
För känsliga läsare ber jag om ursäkt för ovanstående kräksalva :-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
För känsliga läsare ber jag om ursäkt för ovanstående kräksalva :-)