1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1409728

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
sargad: Man ska egentligen ha pengarna tillbaka en sån här kväll!
Att man inte är mer på tårna på hemmaplan i ett sånt här viktigt derby är tamefan TJÄNSTEFEL!!!
Redan från början förstod man vart det hela skulle gå. MoDo var inte bara etta på puckarna, man var TVÅA, TREA OCH FYRA DESSUTOM.
Skandalöst uppträdande! Full förståelse om det på nästa hemmamatch blir lika lite folk som mot Linköping.
Och inte faan blir det nåt bättre när man ser Perra stå och inte verkar göra ett dugg när det ser ut som det gör.
NU FÅR DET FAAN VARA NOG ETT TAG! NU SKITER JAG I DETTA!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.