+ 13
Inlägg: 1410098
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tyvärr kan jag inte hjälpa till på plats, men jag supportar er nystartade firma och dess handlingar fullt ut.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag är med. Har ett förlutet som gammalt Brun-ass-hata-Ultra och kan säkert tillföra en del inspiration från äldre tider.
Se presentation. (Fejden med Börje Salming osv.)
Se presentation. (Fejden med Börje Salming osv.)
+ 2
Sv: Apropå nånting...
mikenomad:jag är med lätt, det han gjort mot Timrå och gått ut och pratat skit om klubben i media är oförlåtligt. Men hans feta lön sa han inget gott om den fan. Jag blir så förbannad på den där fjollan.
Jag ställer mej härmed i kön.
Jag ställer mej härmed i kön.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: 42 är väl ingen ålder, du har ju hela ungdomen framför dig. Kör på ;-)
+ 1
Fan, 42-årig flerbarnspappa skitisamma, jag startar härmed en firma för att få lite fart på läktarhatet även hos oss. Vilka tar rygg?
Redigerad kommentar