+ 2
Inlägg: 1410122
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Smokey: Olles jätte-jätte Reklam-chipspåse måste få vandra över klackens händer.
Var är han den där Olle när man bäst behöver honom?
Var är han den där Olle när man bäst behöver honom?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Smokey: HAHAHA,,,man får många sköna skratt här på HS, det är då ett som är säkert.
Kanske jag är för elak, men jag tycker att Kolan varit dum. Jättedum.
Svullo måste tänkt mycket på Kolan när han skrev denna låt:
www.youtube.com/watch?v=tpCVe3LSUaE