Timrå Icon: Det finns hur mycket passande material som helst för en sån här grej. Det krävs bara att "nån" tar tag i det och eftersom supporterklubben klart och sedan länge (all respekt för det) uttalat sitt avstånd till alla former av hatkampanjer o dyl måste det nog till en "firma" eller liknande..
Inlägg: 1410135
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: All respekt till supporterklubben.
Men man kan kanske köra ett lite gulligare och snällare upplägg? Här har vi en liten film på en sötare "kolantyp":)
Var det inte en djurgårdare som körde ett privat kolantifo förra året i form av uppblåsta hamsterkinder?
- www.youtube.com/watch?v=y4k3f84f5KU
Men man kan kanske köra ett lite gulligare och snällare upplägg? Här har vi en liten film på en sötare "kolantyp":)
Var det inte en djurgårdare som körde ett privat kolantifo förra året i form av uppblåsta hamsterkinder?
- www.youtube.com/watch?v=y4k3f84f5KU
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: snälla någon måste göra ett tifo nästa match hemma emot hv71 en biillig sådan vore om alla hade en chipspåse i handen . Så kan man både ha kul och äta i pauserna
+ 2