1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1410135

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Det finns hur mycket passande material som helst för en sån här grej. Det krävs bara att "nån" tar tag i det och eftersom supporterklubben klart och sedan länge (all respekt för det) uttalat sitt avstånd till alla former av hatkampanjer o dyl måste det nog till en "firma" eller liknande..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: All respekt till supporterklubben.

Men man kan kanske köra ett lite gulligare och snällare upplägg? Här har vi en liten film på en sötare "kolantyp":)

Var det inte en djurgårdare som körde ett privat kolantifo förra året i form av uppblåsta hamsterkinder?

-
www.youtube.com/watch?v=y4k3f84f5KU

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: snälla någon måste göra ett tifo nästa match hemma emot hv71 en biillig sådan vore om alla hade en chipspåse i handen . Så kan man både ha kul och äta i pauserna

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.