Inlägg: 1410171
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Korrigering; I Kolans fall så är han oftas på efterkälken i alla sammanhang...
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag säger som Stalin;
"Förtroende är bra men kontroll är bättre" :-)
"Förtroende är bra men kontroll är bättre" :-)
+ 3
Vad Kolans uttalande säger om honom själv har nog inte förstånd att inse. Men han är ju knappast ensam på den nivån om att vara en smula på efterkälken i allt utom den idrott han utövar.
Det är här oproffsigheten hos Timrå visar sig i form att naivitet och god tro, egenskaper som dessvärre också slår igenom på andra håll.