1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1410184

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag ser det mer som att man behöver bli proffsigare i sin research innan man signar. I Kolans fall borde man lite mer noggrant rett ut hur det kunde komma sig att en back som gjorde ohyggligt med poäng i AHL var helt ointressant på NHL-marknaden. Nu vet vi att det förmodligen hade med Kolans inställning och seriositet att göra. Sådana spelare ska Timrå absolut inte värva. Punkt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Det är ju ett självklart förbättringsområde inom TIK. Men jag vidhåller att TIK uppträdande gentemot redan kontrakterade spelare är naivt på många sätt. Allt från fylleskandaler till taskig träningsvilja/dåliga kostvanor sköts taffligt och i god tro. Så uppfattas det iaf utifrån....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.