1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1410705

Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06
Raggaren Putte: En dussinlirare till är ju precis vad vi skulle behöva just nu. Vi skulle behöva Corso, inte en kille som älskar att skjuta målvakter i magen.

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06
Anonymous: Egentligen så skiter jag i om vi har Sundh eller inte i laget, men han kan inte vara särskilt dyr och fyllde sin funktion hyfsat hos oss.

Men skitsamma, vi behöver backar först och främst och inget annat. Med bättre backar skulle vi även få ett bättre anfallsspel. Men förstebacken ska ju komma snart så det känns ju i alla fall tryggt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer