Du menar "backarna" Högström, Dahlrot, Hedman och Hedin kan alla slussas till SH!!! Fan hade vi haft någe sånär ES mässiga backar hade vi vunnnit i kväll!!! Ledningen kan bara dra åt........
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du menar "backarna" Högström, Dahlrot, Hedman och Hedin kan alla slussas till SH!!! Fan hade vi haft någe sånär ES mässiga backar hade vi vunnnit i kväll!!! Ledningen kan bara dra åt........