Håller fullständigt med dig där. Dom räcker inte till som hockeyspelare i ES helt enkelt! Torp kan jag köpa för hans villihet att tackla och inte kliva undan. Robinson är helt ok som 5-6 back, men resten håller inte måttet. (Som var på is i kväll)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller fullständigt med dig där. Dom räcker inte till som hockeyspelare i ES helt enkelt! Torp kan jag köpa för hans villihet att tackla och inte kliva undan. Robinson är helt ok som 5-6 back, men resten håller inte måttet. (Som var på is i kväll)