1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1410864

Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06
Olle: Men med tanke på att man spelar med 3 backpar idag så bör ju iaf 1 backpar försvinna då de åter är matchklara, om det nu är 1 vecka lr 3. De är väldigt välkomna back iaf.

Min gissning är dock att man bryter med Hedin och skickar på någon av mina hackkycklingar som 7e back.

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06
fredriko74: Nej tre backpar lär man nog inte spela på för resten av säsongen. Hedin tycker jag inte har varit sämst på plan. I den bästa av världar så skickar man Hedman eller Högström till Sundsvall, behåller Hedin och värvar en ny back. Men det är orealistiskt eftersom dom pengarna inte finns.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.