1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1410913

Sv: Apropå nånting...
Så lanserar Ek på Expressen Arvedsson som tränare för FBK när/om de gör sig av med Czarnecki. Kanske kunde vara ett namn för oss istället? Arvedsson alltså. Verkar ställa hårda krav, för hårda kanske t om, vilket kanske behövs i det här läget vi är i.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Vad händer med Linkan Bremberg nu? Han har väl gällande kontrakt med HV? de kan väl inte bara bryta så där utan att pröjsa lön? Typ som vi hade det med Corso?

Timrå kunde kanske komma upp med ett förslag att vi lånar honom "billigt" fram till Jul? det borde ju ändå minska kostnaden för HV...

Vore bra för Vampen att få lite avlösning så han slipper spela mest hela tiden...

Tycker nog att 'Linkan' definitivt platsar i Timrås s.k lagbygge.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer