Dallas: Då var mina påhopp till bloggdrottningen och shopaholic'en helt befogade!! hahaha på er som försvarade dessa nötter, jävla fruntimmer! Hon har alltid klagat, fan gör något med livet själv då!
Dallas: De skriver att de "blir förbannad". I min värld har fansen mer rätt att bli "förbannad" när en överviktig, överbetald hockeyspelare som ger stora hål i en förenings ekonomi dessutom går ut i tidningarna och anser att allt var föreningens fel. Den där Therese ger verkligen rätt bild av uttrycket "dum blondin".
Kolan och även hans bloggerska till fru är verkligen dum på riktigt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer