+ 10
Inlägg: 1411100
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Wayne Gresky: Tur att Kolan och hans blonda fru inte har att göra med grymma hardcorefans. Riktigt elakt att kalla TIK-Jimmy för Mongo. Jätteelakt!
Nu tycker jag att vi lägger ner hockeyfruhatet och budar över masor med god tårta och kanelbullar till hela familjen Kolan. Sedan fortsätter vi med detta under hela säsongen.
Allt för att berikas HV71 med ett tyngre och tyngre och segare och segare backankare.
Spelbolagen kan därefter sätta odds på hur stor chans det är att Kolan dyker upp i olika typer av frågesportprogram.
Nu tycker jag att vi lägger ner hockeyfruhatet och budar över masor med god tårta och kanelbullar till hela familjen Kolan. Sedan fortsätter vi med detta under hela säsongen.
Allt för att berikas HV71 med ett tyngre och tyngre och segare och segare backankare.
Spelbolagen kan därefter sätta odds på hur stor chans det är att Kolan dyker upp i olika typer av frågesportprogram.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Wayne Gresky: Du får ett plus av mig för det. Tveksamt om Kolan lyckas lära sig något av detta dock. Och det faktum att han misskötte sig här kvarstår.
Hur troligt är det att Expressen och Aftonbladet just i fallet Kolan kör sin allra mest neutrala journalistik när de aldrig gör det annars? Visst, snubben framstår inte som överdrivet smart, det gör inte hans fru heller. Men att tolka varje ord som bokstavlig sanning är att svälja betet med hull och hår.
Nu har ni suttit här och diskuterat det här i flera dagar. jag gratulerar den som skrivit artikeln till denna framgång. Jag tror att vederbörande är väldigt nöjd med sin vinkling. Hela den här "debatten" visar alltså varför kvällstidningarna alltid letar efter konflikter där folk rasar och sågar andra även om det bara är något som nämns ursäktande i en bisats.