Inlägg: 1411148
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: Näää på whiskeyprovning spottas det fasen inte ut något! Det är bara vin-fjollorna som anorexidricker....;-)
ääh alla sånna där alkoholprövningar är alkoholmissbruk, spotta ut drickan vad är det om, jäkla vin folk dedär!