1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1411153

Sv: Apropå nånting...
Dallas: ok?


ingen som har några tankar inför morgondagens match?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
pefr: Jo då . Alldeles för många . Hur går de för växsjö AIK och Modo .kan Timrå vinna mot Brynäs . Hur ska våra klippar backar handskas med järnkrok silverberg lavander om dom är på humör . Är pikkarainen och bagarn med . . Kan man sätta nån airbag på vampola så han inte blir skadad . Tar Timrå nån sån där supertimeout som mot Djurgården och hv . Många frågor . I morgon kommer svaren

Sv: Apropå nånting...
pefr: Min enda tanke inför matchen är att det spontant känns som en match där Timrå måste ta poäng i.

Sv: Apropå nånting...
pefr: TIK vinst LÄTT!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.