mikenomad: Ganska så smart sammanfattning där tycker jag.
Inlägg: 1411184
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
Skarin: Håller med. Också om Murran. Vi kan gnälla om att han inte är tillräckligt bra för en icke-EU, men...tja. Jag håller honom som näst största offensiva hot så här långt. Det bör räcka för att han ska slippa kritik när vi letar synda-bockar bland dom underpresterande.
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
Skarin: Ja han har levt väldigt mycket på några tacklingar och dom där powerplay målen i övik nu