1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1411197

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
Olle: Klockan är mycket så nåt långt inlägg blir det inte. Jag måste dock bara få ge bifall i ämnet Corso. Jag har från dag 1 kritiserat sparkningen av honom. Han var tamejfan en av de få som levererade, som fattade vad han hade för roll i laget. Dvs att hans lön var en stjärnas vilket ställde krav därefter. Han agerade som en stjärna (diva) men presterade även därefter. Och dålig stämning...tja, har ju hört historierna om han kontra finnarna. Sett till prestationer på isen lhar Corso en ointaglig ledning.......

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
mikenomad: årets bästa inlägg . Håller med i exakt varenda stavelse .

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.