+ 1
Inlägg: 1411234
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
Har sett alla hemma matcher hitills den här sässongen..Ja jag vet lite svajigt spel, himla osäkert stundtals för att utrycka sig pedagogiskt...Vet tar på mig allt, mitt fel, borde förståt det redan från start att det inte skulle funka...Ja har varit nyckter alla matcher...förlåt kamrater..men men ikväll kommer saker och åtgärdas, va f-n man är ju gammal sup-orter jö;)
Riv inte ditt hår om du har något kvar efter kvällens match
Lycka till
Limpan