1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1411234

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
RubinCarter: Tur det finns sådana som du som vill sponsra vårat lag
Riv inte ditt hår om du har något kvar efter kvällens match
Lycka till
Limpan

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
Har sett alla hemma matcher hitills den här sässongen..Ja jag vet lite svajigt spel, himla osäkert stundtals för att utrycka sig pedagogiskt...Vet tar på mig allt, mitt fel, borde förståt det redan från start att det inte skulle funka...Ja har varit nyckter alla matcher...förlåt kamrater..men men ikväll kommer saker och åtgärdas, va f-n man är ju gammal sup-orter jö;)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.