pefr: Men det är nu det riktiga lidandet börjar. Ångest och sprit.
Sen lär det väl komma nån rapport framåt småtimmarna om hur laget raglat runt aspackade på stan, så vi har en tragisk vila fram till bottenmötet på torsdag framför oss.
Jag gissar på minst en stor händelse under veckans inledning. Antingen nån som kickas eller så nån ny pjäs in. Något måste hända, för nu börjar det att bli griskris.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen lär det väl komma nån rapport framåt småtimmarna om hur laget raglat runt aspackade på stan, så vi har en tragisk vila fram till bottenmötet på torsdag framför oss.
Jag gissar på minst en stor händelse under veckans inledning. Antingen nån som kickas eller så nån ny pjäs in. Något måste hända, för nu börjar det att bli griskris.