RTS: Murley?!? Helt jävla KASS!! En av de lataste jag sett!!
Inlägg: 1411743
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Personligen tycker jag att murley bidrar ytterst lite i spelet . Att han lyckat vispat in ett par puckar är inget som jag går igång på . Y