1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1411950

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Sammanfattar? Det där var ju ett brandtal som skulle ge Martin Luther King haksläpp i sann hockeyprofet-anda.

Och i ett ack så viktigt ämne sedan... Har vi inga socala problem, pandemier eller tyranni och förtryck skapar vi oss själva lite lyx-ångest och skrävlar vitt och brett hur synd det är om oss. Patetiskt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: Jaja...nu trodde ju jag inte att vi jämförde äpplen och päron här. Tog för givet att alla här hade förstånd att skilja ångest på idrottslig nivå från verklig ångest i form av mänskligt lidande. Och att vi härinne rör oss på den förstnämnda nivån. Men jag hade tydligen fel.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.