1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614714 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1411958

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Ibland börjar man undra. Jag kan bli äcklad av pretto-profeter när de verkar ha noll distans.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: Jag är helt ärligt inte säker på att jag förstår dig nu? Vem/vilka tänker du är "pretto-profeter"? Är det någon/några härinne du åsyftar? Menar du isf att all kritik, reflektioner kring vad om gått fel hos favvolaget etc skall åtföljas av en schablon i form av jämförelser med svälten på Afrikas horn o dyl för att, sas, "ställa saker i sitt rätta perspektiv"? Appropå pretto....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.