DJ Hemp: Men det har inte Foppa heller ;-) he he
Inlägg: 1411999
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:
Det är sant. Och han kommer aldrig att få det heller. För det där jävla hästfejset har lagt av nu. Ha ha : )
Det är sant. Och han kommer aldrig att få det heller. För det där jävla hästfejset har lagt av nu. Ha ha : )
+ 3