Inlägg: 1412004
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse:
Stefan var inte ens särskilt smart som klasskompis i högstadiet. Men han var ganska trevlig. Vi hade säkert kommit bra överens om vi varit kompisar i dag. Jag spekulerar i saken och tror att jag hade gillat den mannen.
Det var idiotiskt att inte satsa på en multiarena i centrala Sundsvall redan för tio år sedan. Jag framförde denna åsikt då och blev hatad av reaktionära timråbor av denna anledning. Känner i dag att det var en jävla miss av föreningen. Även Sundsvall kunde ha dragit en fördel.
Fan.
Stefan var inte ens särskilt smart som klasskompis i högstadiet. Men han var ganska trevlig. Vi hade säkert kommit bra överens om vi varit kompisar i dag. Jag spekulerar i saken och tror att jag hade gillat den mannen.
Det var idiotiskt att inte satsa på en multiarena i centrala Sundsvall redan för tio år sedan. Jag framförde denna åsikt då och blev hatad av reaktionära timråbor av denna anledning. Känner i dag att det var en jävla miss av föreningen. Även Sundsvall kunde ha dragit en fördel.
Fan.
Nog tycker jag att det efter denna säsong verkligen finns alla möjligheter i världen att bygga om, och bygga rätt. Det i sig är ett mycket svårt jobb och jag hoppas verkligen att de som blir utsedda att sköta den rekryteringen vet vad dem gör.
Icon: jodå, jag har avhandlat det i ett tidigare inlägg och tror precis som du att några förändringar bör göras ganska omedelbart. Finns ingen som
Helst anledning att lägga sig ner och dö för att invänta kvalserien då det återstår 45 omgångar. Allt kan hända och jag tycker definitivt att föreningen ska ge det en chans. Men då måste det nog ske förändringar, helst igår.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar