El_loco: Med tanke på vår dåliga ekonomi så bör det ju vara en prioriteringsfråga och om våra sportchefer prioriterar en forward före en back så är dom endera helt jävla dumma i huvet eller så har dom inte sett timrå spela i år.
Men det är en ickefråga eftersom det är en back som kommer att värvas, inte en forward.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men det är en ickefråga eftersom det är en back som kommer att värvas, inte en forward.