+ 1
Inlägg: 1412173
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så träffade jag Perra, Granath o Torp ute i älven idag.
Ville bara säga det för att väga upp allt skvaller kring allt förbaskat krogsnack i tid o otid. Framförallt otid.
Perra var på gott humör när jag snackade med honom f.ö.
Grymt trevlig människa. Grymt.
Ville bara säga det för att väga upp allt skvaller kring allt förbaskat krogsnack i tid o otid. Framförallt otid.
Perra var på gott humör när jag snackade med honom f.ö.
Grymt trevlig människa. Grymt.
+ 3
Sportchef? Nubben kanske får en nytändning.Proffsigare marknadsförsäljning, som det är nu är det ju ett stort jävla skämt!! Och så har det vart i många år. Hemsidan håller knappt korpnivå.
Multiarena i Sundsvall, som tar 8000 tusen personer. Basket, hockey och andra evenemang. Bara en tanke och en utopi.