73Sjöbba: ja vi är ju rätt många från östersund som brukar gå i alla fall . man stöter alltid på en massa östersundare på matcherna
Inlägg: 1412287
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Träffade några äldre Östersundare i älven idag. Han var ofta på matcherna sa han.
Det var han som började snacka hockey dessutom. Själv ville jag inte snacka det alls.
Det var han som började snacka hockey dessutom. Själv ville jag inte snacka det alls.