pefr: Det låter som om Anger lever i någon sorts twilight zone, för det kan ju omöjligt vara sant att HAN ville bryta kontraktet och inte Timrå. Timrå borde ju ha skrattat hela vägen till banken om den sopan hade suttit sig på första bästa tåg tillbaka till apberget.
Inlägg: 1412655
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
El_loco: "för det kan ju omöjligt vara sant att HAN ville bryta kontraktet och inte Timrå"
Är du verkligen helt säker på att det är en omöjlighet? Jag är tyvärr inte det.
Är du verkligen helt säker på att det är en omöjlighet? Jag är tyvärr inte det.