Torskar FBK ryker deras tränare. Torskar Timrå, då får vi väl höra någon floskel om gruppmys, ANALyser och lägga matcher bakom oss...
Perra är som en Greger utan pålkransfestival.
Jag tror att Perras farfars farfar var brandchef i Sundsvall 1888! Nu vet vi varför hela skiten brann upp!!!
I natt vill jag att Perra tar fram fisken han drog upp i Bergeforsen och tar in back efter back på specialbehandling i ismaskinsgaraget! (Om vi mot förmodan torskar)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Perra är som en Greger utan pålkransfestival.
Jag tror att Perras farfars farfar var brandchef i Sundsvall 1888! Nu vet vi varför hela skiten brann upp!!!
I natt vill jag att Perra tar fram fisken han drog upp i Bergeforsen och tar in back efter back på specialbehandling i ismaskinsgaraget! (Om vi mot förmodan torskar)
www.youtube.com/watch?v=fprKVIbo6bY