Frella: Det är mycket man saknar i dagens (säsongens) TIK, men det var ju mycket snack om att Timrå skulle vara riktigt skridskostarka denna säsong iaf. Frågan är väl när de ska börja visa det då ?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Frella: Det är mycket man saknar i dagens (säsongens) TIK, men det var ju mycket snack om att Timrå skulle vara riktigt skridskostarka denna säsong iaf. Frågan är väl när de ska börja visa det då ?
Det skulle ju kanske vara början till något...