1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1413451

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Nog har man varit med om att ett stukat självförtroende kan stöka till det. Men alltså: är FBK favorittippad? Laget är ju nästan sämre än Timrå, ett Timrå som spelar jävligt dåligt dessutom.
Han Schervnaski eller vad han heter, han har ju verkligen lyckas hitta harmoni i FBK-lägret.

Det är så uselt från båda håll så jag tycker synd om de som betalat entré till matchen. Sedan tycker jag synd om Olle också, här på HS, jag vet inte varför, jag bara gör det.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
ÖstrandsNisse: En oroväckande tendens är att Färjestad börjat slänga sig väldigt mycket nu på slutet. Kan säkert bli en skitutvisning i slutet tyvärr.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer