1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1413539

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Herminator: Kul med straffvinst och på lördag är det ÄNTLIGEN Timrå på Canal+sport 1 om jag fattat rätt.
Blev övertalad av en säljare att teckna Lilla sportpaketet för dom skulle satsa på elitserien i år....säkert men inte i lilla paketet i alla fall och helst inte på favoritlaget från klykcountry...up yours Kramer!!
Och Canal+ sport 2 ...va fan är det för jävla mög...just nu Shanghaj Rolex tournament i tennis med 300 pers på läktare som ser ut att rymma 50000...herregud!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer