Timrå Icon: Kan ligga nåt i att det handlar om big money! Sen är ju han Örebro:are i grunden, så lite laghjärta ligger bakom hans beslut att falla tillbaka en division.
Gillar hans attityd iaf, även om jag vet att det är bakåt vi ska prioritera i nuläget. Drömma sig bort är bara nyttigt för själen! =)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Gillar hans attityd iaf, även om jag vet att det är bakåt vi ska prioritera i nuläget. Drömma sig bort är bara nyttigt för själen! =)