Raggaren Putte: Ja det gick ju fort. Suck!
Inlägg: 1414294
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Föga förvånande. Vi spelar verkligen som skit i det där BP:t.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Tänk om till exempel pikkarainen skulle ha larssons inställning...
+ 2