RubinCarter: röymarks stolpe kändes? ;)
Inlägg: 1414329
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
KORITFW: Det värsta är att jag hade timrå vinst = 3ggr cash och 1-3 = 39 ggr cash plus röymark mäl = 5ggr cash.
Lägg ihop mina spel och förstå hur JÄVLA KUK ARG JAG ÄR JUST NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lägg ihop mina spel och förstå hur JÄVLA KUK ARG JAG ÄR JUST NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!