Laken:Det var den mest dumma kommentaren jag nånsin hört från PERRA på borks fråga varför han inte satt rutinerade spelare för att lägga straffar.SKICKA PERRA TILLBAKS TILL VÄRMLAND OMGÅENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inlägg: 1414385
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
zaccodog: Vad svarade Perra på frågan? Jag blev så besviken så att jag fimpade sändningen direkt vid sista straffen då jag inte orkade se skiten mer.