Inlägg: 1414417
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Raggaren Putte: Lite less på att höra snacket om budget fram och tillbaka hela tiden. Om vi vänder på det, vi har sämst ekonomi av alla. Men jag kan inte inbilla mig att när det handlar om att spänna musklerna ekonomiskt så skiljer det nog inte nämnvärt mycket av de lagen som ligger i bottenskiktet pengamässigt.
Man får helt enkelt värva så klokt som möjligt, känns bara som man värvat utan klokhet. Vissa har levt upp väl så bra, andra undrar man om de kommit på fel adress.
Fick kontrakt med Järpen 3 år, har jag kommit rätt?
Man får helt enkelt värva så klokt som möjligt, känns bara som man värvat utan klokhet. Vissa har levt upp väl så bra, andra undrar man om de kommit på fel adress.
Fick kontrakt med Järpen 3 år, har jag kommit rätt?
Redigerad kommentar
Alltså vad göra, fortsätta så här, eller prova något nytt på tränarsidan. Med tanke på vårt spel i de former där tränaren verkligen borde kunna forma spelet, PP och BP, så är det nog dags att vinka av värmlänningen nu. Det verkar vara slut på ideer där, baserat på hur coachningen ser ut ibland.