Inlägg: 1414423
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Per HApps: Undrar om inte Perra har tagit till flaskan,såg ganska rödmosig ut!Pratade vimsigi osså
Men vilket idiotsvar av Perra,
- Inte om jag är med han.
Man tar ju sig för pannan, nu blir det flaskan.....