Sanningen är att Timrå IK har en fruktansvärt vidrig arrogant jävel på klubbdirektörsposten. Förr eller senare straffar detta sig. Jag har träffat honom personligen några gånger i olika sammanhang. Ett hånflinande jävla svin. Men tacka fan för att det går åt helvete då till slut. Tron på sin egen odödlighet. Ja jävlar...
+ 8